1 Temmuz 2013 Pazartesi

FİNİKE OLİMPOS TURU 17.02.2013 (ANTALYA'YA GİDERKEN)

Bir tahta platformun üstüne kurulu çadırda uyumak çok zordu. Her dönüş hareketimde rahatsız edici sesler çıkıyordu. Ama çok derin bir uykuya dalarak sabahın bu eşsiz manzarasında uyanmak da muhteşem bir duyguydu. Juan' da uyanmış manzaranın fotoğrafını çekiyordu.

Ben de Juan'a eşlik ederek fotoğraf çekmeye başladım. Tek tek bisikletleri çekiyorum finike sahilinde.

Bisiklete başlaması daha 6 ay olmasına rağmen tam bir turcu oldu. Zamanla daha da deneyim katacaktır kendisine.
Juan gerçekten babalık etti bize. Ama bugün malesef olimposa doğru gideceğimiz için, bir yerden sonra Juan'la yollarımız malesef ayrılacak :(

Turlar olmasaydı ne yapardık bilmem. İşte hala kamp alanı sabahından mutlu kareler. :)

Gracias amigo :)

Bu mutlu karelerden sonra Finike'nin içinde Angel pizza'da mola veriyoruz. Bir kaç soru sordu Juan, ben de cevapsız bırakmamaya çalıştım olabildiğince. Soruları ne kadar ciddiye aldığımı aşağıda görebilirsiniz :)


Yavaş yavaş tırmanışlar başladı. Sıcak da var hani kış mevsiminde. Gerçekten pes ettiriyor. Yolların durumu hiç sormayın. Hep mıcır. Bir yer sormuştum da bana bu yolların kaymak gibi olduğunu söylemişlerdi. Hiç kanmayın. Öyle kaymak gibi yollar yok bu memlekette. Her yer mıcır.


Biraz mola veriyoruz tepelerde. nedense her tepenin adını ŞAHİN TEPESİ  koyarlar. şahinler miydi kartallarmıydı yüksekler uçan? bilemedim. Juan 100 numaraya gitti. Biz de Ezgi ile fotoğraf çekmeye devam ediyoruz.

Bugün Juan ile kamp atamayacağız malesef :( bir yol ayrımında olimpos tabelasını görünce ayrılık vakti geldi sanırım dedik. yine de mutlu bir an pozlayarak bu ayrılığın üstüne koruyucu ekran misali bir görüntü oluşturduk.

güzel inişlerin ardından ören yeri olan olimpos antik kentine 5 lira ile ya da müze kartıyla bedava girebilirsiniz. Her yerde pansiyon motel bungalov ve kamping mevcut. isterseniz antik kentin içinden geçip sahilde de kamp atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder